Fracturant la nostra terra

La fractura hidràulica o fracking és una tècnica no convencional d’extracció de gas d’una roca pissarra. Als Estats Units, aquesta tècnica s’està desenvolupant en alguns estats com Texas i, gràcies a açò, els nord-americans esperen gaudir de la independència energètica arribats al 2020.

Al nostre país, nombroses empreses han sol·licitat els permisos d’exploració per a portar a terme aquest tipus d’activitat. Encara no se sap quin és el futur del fracking però, el que està clar, es que sempre suscita polèmica. Vols conèixer més sobre aquest tema?

Imagen

Esteban Benlloch, Portaveu de la Plataforma Anti-fracking de les Comarques de Castellò. Font: pròpia.

La fracturación hidráulica es una técnica no convencional de extracción de gas de una roca pizarra. En Estados Unidos, esta técnica se está llevando a cabo en algunos estados como Texas y, gracias a esto, los norteamericanos esperan alcanzar la independencia energética en el 2020. 

En nuestro país, numerosas empresas han solicitado permisos de exploración para poder realizar este tipo de actividades. Aún no se sabe cuál es el futuro del fracking, pero lo que está claro, es que siempre levanta polémica. ¿Queréis saber más sobre el fracking y sus implicaciones? ¿Se llevarán a cabo los proyectos en nuestras tierras?

Aquí os dejamos nuestro  REPORTAJE, un documento PDF para que podáis disfrutar del trabajo que hemos hecho con tanto esfuerzo. ¡Muchas gracias!

Deja un comentario